Pedagógiai programunk |
Pedagógiai Programunk |
Tartalomjegyzék
Jogi státus
Értékek, alapelvek, célok 2. Az intézményben folyó nevelés és oktatás céljai
A képzés rendje 1. Képzési specialitások, irányok; a képzés belső szakaszai 2. Az intézmény gyermekképe, ebből adódó feladatai 2.1. Gyermekkép 2.2. Személyiségfejlesztéssel kapcsolatos feladatok 2.3. Közösségfejlesztéssel kapcsolatos feladatok 2.4. Beilleszkedési, magatartási nehézségekkel összefüggő pedagógiai tevékenység 2.5. A tehetség, képesség kibontakoztatását segítő tevékenység 2.6. A tanulási kudarcnak kitett tanulók felzárkóztatását segítő program 2.7. A szociális hátrányok enyhítését segítő feladatok
A pedagógiai folyamat 1. Az iskolai élet sajátosságai, jellemzői 2. Értékelés és motiváció, értékelési rendszer, minőségbiztosítás 3. Az otthoni vagy napközi otthoni felkészüléshez előírt 4. Az iskola élet- és munkarendje 5. Gyermek- és ifjúságvédelem 6. Hagyományok 7. Egészségnevelési- és környezeti nevelési program
1. A tanított tantárgyak és óraszámaik 2. Tanórán kívüli tevékenységek 3. A szociális hátrányok enyhítését segítő tevékenységek óraszáma 4. A taneszközök kiválasztásának elvei
Iskolahasználók az iskolai közéletben 2. Szülői részvétel; a pedagógus és a szülő együttműködésének formái 3. együtt működés egyéb szervezetekkel, intézményekkel 3. Az iskola egyéb szolgáltatásai
Feltételek 1. Személyi feltételek 2. A tanítás tárgyi feltételei 3. Az intézmény gazdálkodása
Hatálybalépés, legitimáció
Mellékletek 1. Az intézmény öndiagnózisa 2. Tantárgyi programok, a tantárgyak tantervei 3. Cigány etnikai program
Függelék 1. Az intézmény pedagógusainak névsora 2. Hungarofit értékelő adatlapok |